Itt található a parafenomének által választható képességek listája. A többségük szabadon választható, de vannak olyanok, amelyekhez a vezetőség hozzájárulása kell. Szintén engedély szükséges ahhoz, ha valaki itt nem szereplő erőt akar a karakterének. Fontos hogy a képességet ki is kell dolgozni, hiszen egyes emberek eltérő szinten kezelik az erejüket, vagy éppen ugyan azon erő, más-más felhasználási módját részesítik előnybe. Ezek a felhasználási módok külön-külön képességnek számítanak, amelyeket egyesével meg kell tanulni. Képesség foglalás nincsen, hiszen az erőknek igen csak szerteágazó lehetőségei vannak. A játékos egy korához, és tanulmányihoz mért erősségű, vagy két gyengébb képességet választhat. Illetve amennyiben az erejét nem tudja rendesen kezelni, akár választhat két erősebbet is, de akkor viselje a következményeit. Természetesen lehetőség van fejlődni vagy új képességeket tanulni, ha sokat játszotok vagy rendszeresen vesztek részt kalandokban.
Telekinézis:
- Mozgatás: Egy tárgy vagy személy felemelése és mozgatása a gondolataink segítségével.
- Lökés – húzás: Egy tárgy vagy akár emberi test egy irányba történő gyors mozgatásának a képessége.
- Levitáció: Saját magunk levegőbe emelése, a haladók egy sétáló ember sebességével mozoghatnak.
- Fizikai pajzs: A karakter képes maga köré a telekinetikus energiák segítségével pajzsot emelni, amely az erősségétől függően védelmezi
- Fizikai csapás: A karakter fizikai energiák formázásának segítségével támadást mérhet az ellenfeleire.
Empátia:
- Érzelem olvasás: A karakter képes mások érzelmeinek a kifürkészésére.
- Érzelem manipuláció: A karakter képes mások érzelmeit manipulálni, felerősíteni vagy akár gyengíteni.
- Érzelem illúzió: A karakter megjelenítheti az áldozat szeretteinek a képét, a leghőbb vágyait, vagy a legnagyobb félelmeit.
- Érzelem pajzs: A karakter védelmet szerezhet az empatikus és érzelmi alapon manipuláló mágiák ellen.
- Érzelem áthelyezés: A karakter elszívhatja egyes emberek érzelmeit, és átadhatja azokat másoknak.
Telepátia:
- Gondolat olvasás: Képessé tesz a gondolatok kusza világában való elmerülésre
- Gondolat manipuláció: Az erő segítségével manipulálhatóak az emberek gondolatai és olyan dolgokra lehet őket rávenni, amelyeket maguktól soha se tennének meg.
- Emlék olvasás: A gondolat olvasás speciális esete amely segítségével közvetlen az áldozat emlékeihez férhetünk hozzá.
- Emlék manipuláció: Emlékek törlése, fojtása, feloldása valamint hamisítására ad lehetőséget.
- Illúzió: Tetszés szerinti képeket vetíthetünk vele áldozatunk fejébe.
- Gondolat pajzs: A telepatikus támadások ellen ad védelmet.
- Pszichikai csapás: Közvetlen az agyra támadtathatunk ezzel a képességgel, ami iszonyatos fájdalmakat, vagy akár halált is okozhat.
Pirokinézis:
- Tűz teremtése: A karakter képes tüzet fejleszteni magából.
-Tűz irányítása: A karakter irányíthatja a tüzet és formázhatja azt, így akár nagy távolságokra is támadhat.
- Tűz elnyelése: A karakter elnyelheti a tüzet, és ezzel megoldhat egy tűzvészt, vagy elnyelheti a körülötte lévő lángok erejét és felhasználhatja őket a saját céljaira.
- Tűz robbanás: Ha használó elérte a pirokinézis határait képessé válik magában tomboló energiákat elszabadítani, és nagy pusztítást véghez vinni. (Engedély köteles.)
Elektrokinézés:
- Energia forrás: A karakter áramot fejleszt a testéből. Így működtethet gépezeteket, vagy megrázhatja a támadóit.
- Energia manipuláció: A karakter irányíthatja az elektromos energiát, így akár nagy távolságokra támadhat vele.
- Energia pajzs: A karakter elektromágneses pajzsot teremthet maga köré, amely védelmezi őt a támadásoktól.
- Energia folyosó: A karakter kapcsolatba léphet számítógépekkel vagy más modern berendezésekkel, és pusztán közöttük lévő elektromágneses "hídon" keresztül adhat utasításokat.(Engedély köteles)
- Elektromágnes: A karakter egy élő elektromágnessé vált, tárgyamat mozgathat és taszíthat, illetve rongálhatja az elektromos berendezéseket. (Engedély köteles)
Látás:
- Hallott látás: A játékos birtokába kerül a boszorkányok szellem látásának.
- Asztrális érzékelés: A karakter átláthat az asztrál síkon, és ez által érzékelheti az aurákat is.
- Távolba látás: Nagy távolságokból is megláthatja éppen mi történik, megfelelő képzésekkel konkrét személyeket is lehet így megtalálni.
- Múlt idézés: A karakter képes a múlt eseményeit felderíti.
- Jövőbe látás: A jövőbe enged betekintést ez a képesség, különböző látomások segítségével. (Engedély köteles)
Tér-idő hajlítás: (Engedély köteles.)
Teleportáció: A karakter rövid vagy közepes távon teleportálhatja magát.
Tárgy teleportáció: A karakter magához teleportálhat tárgyakat.
Személy teleporáció: Lehetővé teszi mások teleportálását. Így magunkkal vihetjük a többieket, vagy akár tőlünk függetlenül is mozgathatjuk őket.
Térkapu: Nagyon kimerítő képesség, ami föld bármely pontjával összeköttetést teremthet.
Dimenzió kapu: Más dimenzióba vagy idősíkba repíthet bennünket. Egy-egy ilyen megnyitása akár halálosan fárasztó lehet, így nem biztos a visszajutás.
Életenergia manipuláció: (Engedély köteles)
Gyógyítás: A karakter a saját életenergiájának a határáig gyógyíthatja mások sebeit. Ha valakit a halálból akar visszahozni, abba akár bele is hallhathat.
Betegségek gyógyítása: A karakter képes bármilyen nem halálos, vagy előre haladott állapotban lévő betegséget meggyógyítani.
Elszívás: A karakter elszívhatja mások életerejét így gyógyíthat másokat. Ha beteg vagy sebesült embertől szív, akkor a betegség vagy a seb rajta jelenik meg. Ezzel akár haláltól is meglehet menteni valakit, de végén valakinek el kell pusztulnia.
Energia transzportárlása: A karakter átadhatja betegségeket, sérüléseket, vagy pozitív életenergiát, egyik emberből a másikba. Általában az elszívás után jelenik meg.
Halál kijátszása: A karakter kijátszhatja a halált, egy másik ember életerejének a teljes elszívásával. Általában az elszívás után jelenik meg, azonban előfordulhat, hogy attól függetlenül fejlődik ki. Ilyenkor a karakter a feltámadása után képessé válik, egy ember teljes életenergia mennyiségét leszívni, de semmi másra.
Fizikai kiterjesztés: (Engedély köteles)
- Megnövelt erő: A karakter izom ereje és ezzel párhuzamosan a futási sebessége, valamint a távolugró adottságai javulnak.
- Megnövelt reflexek: A karakter gyorsabban reagálhat, mert az időt belassulva látja.
- Megnövelt állóképesség: Ezzel az erővel immunizáció szerezhető a fájdalom, és a kimerültség ellen.
- Megnövelt regeneráció: A karakter regenerációja természet ellenesen felgyorsul
- Megnövelt érzékek: A karakter érzékszervei kiélesednek illetve megfelelő adrenalin szint esetén egy fajta hatodik érzékre tesz szert, ami nagyon hasznos harci helyzetekben.